دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو.download new song

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو.download new song

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران به اسم تو رو دوست دارم با لینک مستقیم



رفت تموم یادگاری هاشو برد

منو به خاطراتمون سپرد

قلب من ضربه خورد

نپرس

که بعد تو چی اومده سرم

به هر بهونه کادو میخرم

رفتنت نه نمیشه باورم

تو رو دوست دارم

با اینکه شکستی غرورمو

بازم دوستت دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم

دوستت دارم

حس میکنم عطر تو روی لباسم

دوستت دارم

تو رو دوست دارم

با اینکه شکستی غرورمو بازم دوستت دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم   دوستت دارم

حس میکنم عطر تو روی لباسم دوستت دارم

منو از اشکام بشناسم

که بفهمی روت حساسم طاقتم کمه

مگه بی عشقت میتونم

تو رو باید برگردونم

طاقتم کمه

دیگه بسمه

تو رفتی و به خاطرت به هر چی پشت پا زدم

می خواستم از پیشم بری ولی دوباره جا زدم

چشامو بستمو فقط تو رو صدا زدم

تو رفتی و به خاطرت به هر چی پشت پا زدم

می خواستم از پیشم بری ولی دوباره جا زدم

چشامو بستمو فقط تو رو صدا زدم

تو رو دوست دارم

با اینکه شکستی غرورمو بازم دوستت دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم   دوستت دارم

حس میکنم عطر تو روی لباسم دوستت دارم

تو رو دوست دارم

با اینکه شکستی غرورمو بازم دوستت دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم   دوستت دارم

حس میکنم عطر تو روی لباسم دوستت دارم
Download
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
jalal moloodi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی